Friday, February 12, 2010

aktiviti hari ini

arinie cam bese aku bgon tdo lewat..nk dkt tghari bru aku bg0n.
yelah, mlm smlm aku tdo kul 4 pagi dok mengadap lappy aku nih!
so,aku da bg0n, 1st aku usha aku pnye enset de 5 mesej and 5 miskol.
4 mesej dr awek aku, 1 mesej ag dr mama aku.

aku bkk msj mama aku, die suh bersihkan toilet.
haha!.. korang jgn r gelakkan aku erk.
pastu mesej yg laen 2 dr awek aku, die majuk plak..
bru aku ingt, smlm aku gado ngan die psl aku xtau yg de wat facebook.
aku pon anta r mesej kt die, rase xpuas ati + skit ati + majuk pon ade..
aku bantai mesej pedas2, kaw2 pnye..hehehe..

so, yg aku bce nie die actually nk pujuk aku.
nk citekan p'kara sebenar.
so, da mesej2 ngan awek aku, bncg leklok w'pon masing2 ego kuat.
akhirnya, aku tau cite sebenar. actaually, bkn salah die.
aku nie t'buru-t'buru, xsiasat dulu.

da abis mesej ngan awek aku, die pon da msuk keje..
aku mndi pastu tgk tv.
adooii, prot aku lapa plak.
nk makan mls nk tron bwh, aku pon punggah almari kat dpor.
aku tgk de bihun keras dalam packet.
dr situ tmbul idea aku nk msk bihun goreng.
tp mslhnye aku nie xreti msk..cmne tuh?..haha!

aku bkk lappy adik aku, psg broadband
aku search google, 'cara-cara memasak bihun goreng'.
and then aku p0n ikut r instructions kt situ.

da siap masak, bntai plak adik aku ckp xsedap.
die gelakkn aku..
gelak2 pon, die tibai bihun goreng aku 2 pinggan.
da lapa pnye psl kn.
aku mkn pon 2 pinggan jgk.

pas aku mkn, aku tgk ari pon nk ujan.
aku angkat kain baju, pastu aku cuci tandas.
baju tue aku suh adik aku lipat.
klu sume aku nk wat, agak2 kn.

belah mlm lak, aku g amik awek aku kt sunway.
bwk blik umah family die.
lepas gak r wndu kn.
sblm anta die blik, g kfc kt damansara.
tapau kn awek aku burger zinger tower, sbb die lapa.

pas da anta awek aku 2, aku gerak blk.
singgah jap kt gelanggang silat.
borak2 jap,
n then aku blk, tido!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails