Sunday, February 14, 2010

Hepi Anniversary Sayang!

Selamat Ulangtahun Sayang!

so, 14 Februari 2010 nie, aku ngan awek aku da 1 tahun 6 bln.
bg korang mgkn blom ckup lme.
tp bg aku, dlm mse nie r, byk dugaan n halangan yg ktorg tempuh.

mmg perit bg aku, sme jugak ngan org yg sdg b'cinta.
tp knyataan, dugaan sntiasa datang menimpa.
tujuannya adalah untuk menguji kesabaran dan kesetiaan dlm p'hubungan

Alhamdulillah, syukur kepadamu Ya Allah.
Engkau rahmatilah hubungan kami ini sehingga ke akhir hayat.
Sesungguhnya, hambamu ini adalah lemah dan tidak b'daya.
Aku perlukan zat kekuatan darimu Ya Allah.
Berikanlah aku ketabahan, kesabaran dan kegigihan dalam meneruskan hubungan ini.

Kepada sayangku t'cinta, Nur Amani bt Kahar:
Sy chenta kt sy sorang aje tau, sumpah!, xde yg laen
sy akan setia ngan syg selamanya

Syg, sy nk mintak maaf sgt2 sbb xdpt nk bg pape kt syg.
Cume warkah ini aje yg dpt sy adiahkn utk tatapan syg.
Ikhlas dr ati sy buat sygku t'chenta
Insyaallah, klu de rezki lbey, next time sy blikn sumthin utk syg ea.

I REALLY LOVE U SO MUCH SYG!

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails