Thursday, February 25, 2010

Kebabooom!

Sori sume..da lme aku xpost kt blog.
bkn sbb mls, tenet prob ckit r..
td aku da selesaikn ngan Celcom..
so, da bley pkai blk tenet..hehehe

Dlm2 xupdate blog aku nie..
de kejadian yg xdiundang berlaku.
sedara aku, Dyde accident!
aku dpt tau dr Asril..klu x smpi skunk r aku xtau.


*pak..sy xb'salah pak..tolong..tolong..

die accident moto ngan mamat Nepal..
lawak r plak (uikss!..siyes..siyes..)
'tue r ko dyde, muke pon nk dkt sme cm mamat Nepal'
cmne ko bley b'lnggr?
msti idung ko mancung cm Nepal gak kn?..hahahha!

tp papepon bkn sdare aku yg salah..mamat Nepal tue wat hal..
dgr cite ag, abis trok Mosquito sdare aku nie..
baiki2 pon kene dlm rm800.
klu duet tue, aku bley bli fellali..follelo loche..haha!

Alhamdulillah, cume cedera ringan, xde yg trok pon.
aku doakan ko cpt sembuh.
ko kn kuat, tahan r ckit..hehehe

So, peringatan dr aku:

BERHATI-HATI DI JALAN RAYA..MALANG TIDAK BERBAU
(klu bley bau malang tue, xde r org xcident kn..sblm memulakan perjalanan, bce doa dulu ea, sbgai perlindungan. Sesungguhnya, Allah itu Maha Berkuasa dan Maha Pelindung dr segala kejahatan, merbahaya serta pengianayaian)

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails