Friday, February 19, 2010

Nasi Goreng Darurat


Good Morning all of you!

haa, arinie nie kte aku nk show ckit kt korang pe bekpes aku ari nie.
Nasi Goreng Darurat!
orang darurat mkn nasi ker?
stahu aku org darurat dulu2 mkn ubi rebus jerk..hahahahashum!



msti korang pelik kn npe name nsi nie nasi goreng darurat?
sbb aku sndri pon xtau..haha!
arinie, cousin aku, Asril yg msk..hehe

die yg beri nme Nasi Goreng Darurat..
mgkn lbey krg nsi bujang kot..haha!
nasi nie d'goreng dan di letakkan hotdog yg telah di hiris halus.
tiada sayur..sesuai utk org yg nk gemuk cpt...hehehe



Cube korang hayati nasi ini dengan pnoh rase lapa...
nsi yg berkhasiat di tmbh plak dgn hotdog yg memukau..
klu KFC pnye tagline 'hingga mnjilat jari'
tagline utk nasi nie ag hebat 'hingga menjilat jari kaki'...haha!

so, korang bley try wat nasi nie, xssh pon..
korang kene de nasi..of course r kn..
nasi tue bia r da msk..haha!
pastu korang kene de pati ayam Knorr, sambal dan hotdog, garam serta sdikit gula.

Cara2 membuatnye tue t'pulang pd kreativiti korang..
aku nk trgkn pon, korang bknnye bley phm..
hehehe..

TRY IT NOW!

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails