Wednesday, February 17, 2010

Bilik oh Bilik

today, aku nk story-mory ckit tentang bilik aku.
msti korang nk tgk kn bilik aku cmne.
segan lak aku nk tnjuk kt korang
tp aku fikir blik, bkn semak pon bilik aku.

haha!



nie r katil tmpt aku beradu..
almk, de bear plak..kntoi3..hahaha!
actually, tue bear awek aku..
aku adiahkn kt die, bli kt
Times Square..
lupe nk kasi blk..
korang jgn r kutuk aku plak ea..
awek aku nmekn bear tue
'awan'..
besa kn?
aku rse bear nie ag besar dr aku..
hehehehe..

klu korang tgk cadar katil aku wane
biru kn..
aku pilih sbb
biru melambangkan nyaman, tenang, dan soft..
cube korang transformkn situasi nie time korang tdo..
sumpah, xbgon2..asyik nk tdo aje.. haha!

dinding bilik aku plak aku pilih wane
kuning dan coklat..
due2 wane nie bg aku
contra..
aku dpt idea nie time aku pegi hotel, tp aku da lupe kt mner
nmpk smart, wane agak garang..
so, bilik aku nmpk luas ckit ngan wane nie..



langsir nie plak mama aku yg pilih..
wane maroon de bunge dan garisan emas.
tingkap plak jenis sliding door tinted hitam.
klu korang prasan kt tepi de lmpu kn..
lampu tue aku pilih sbb nmpk 'old skewl'
cahaya die terbaek, biler pantul kt dinding aku yg wane kuning..
nmpk romantik, sesuai utk lapisan umur cm aku nie..haha!



dekat side tepi plak, de due meja..
1 meja utk letak laptop and 1 meja ag utk aku wat keje..
kirenye de laptop , celcom broadband, printer, usb hub, cooler pad and extension wires,
pencil case and my other documents..hehe..



bawah meja laptop aku plak..
aku pasang personal audio system
jenama Sonic Gear Evo III Pro wane itam
bass ngan treble aku bukak abis..
bnyi pe ag..boom..boom..boom..haha!



kt cnie plak, aku letakkn gambar2 fmily aku ngan piala yg aku dpt time skewl dulu..
kt sebelah sne, aku letakkn gitar 'kapok' aku..
yg wane coklat tue, almari aku, tmpt aku letak sume baju2 aku..



last skali, kt bilik aku nie de air-cond..
tp aku psg time mlm2 aje..
slalu aku bukak 16c..giler kn..haha!

so, tue jerk r yg aku nk story ari nie..
so,cmne bilik aku?
korang komen2 r ea..
jd, msti korang da dpt idea nk setup bilik korang cmne kn..
GOOD LUCK!

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails